30 Kasım 2015 Pazartesi

Onyedinci Gün: Kedi Dilli Tiramisu

25.11.2015 / Çarşamba –  Şeker Detoksu Gün 17
Ofise yine baklava geldi ve bu sefer Düveroğlundan.  Şeker detoksu sürecimde her hafta ofise tatlı geldiği yetmezmiş gibi, geçen her hafta tatlılar bir üst modelleriyle geldi. Resmen sabrım test ediliyor ofistekiler tarafından. Ama hepsi şahit tek bir ısırık dahi almadım baklavadan, sadece kutunun önüne gidip biraz koklayıp geri döndüm, gerçi kokusu bile kafa yaptı…  İş yerinde herkes etrafımda sürekli olarak bir şeyler yiyor. Diyeceksiniz ki insanların lokmasını mı sayıyorsun. Hayır, tabi ki saymıyorum da insan yemeyince diğerlerinin yedikleri bir ayrı dikkat çekiyor. Sürekli bisküviler, çikolatalar, krakerler dönüyor ofis içinde… OH GÖTÜRÜN. Yarasın. Neyse herkes sakin olsun haftaya aranıza geri dönüyorum ve bu sefer dönüşüm muhteşem olacak. 

Bu aralar hem okul, hem iş hep bir yandan bastırıyor bu yüzden çok yoğun çalışıyorum ve beynim yorgunluktan patatese döndü. Geçenlerde bir arkadaşıma yoğunluğum konusunda söylenirken bir de “Açım zaten detoks da çok zor” diye bir cümle daha ekledim. Arkadaşım bana baktı ve “Çok iyi işin var ama inatla master yapıyorsun. Zayıfsın ama kafayı bozmuş gibi detoksla uğraşıyorsun. Sen kendi ağzına etmeye bayılıyorsun.” dedi.  Acayip iyi ikna oldum, kız baya mantıklı konuştu ağzımı açıp bir şey diyemedim. Cidden ben bu kadar işin arasında bu detoksa niye başladım lan? Hoş bunu düşünmek için biraz geç kaldım sanırım.  4 gün daha dişimi sıkıvereyim bari…
Ayrıca 21 gün aşırı uzun değil mi? Yap yap bitmiyor, günler geçmek bilmiyorBlog yazılarımın altına ne zaman bitecek ya ne kadar uzun sürdü filan diyorsunuz ya, asıl ben diyorum onu NE KADAR UZUN SÜRDÜ YA BU NE ZAMAN BİTECEK?! 21 gün ne geçmez, ne bitmez zaman aralığıymış! Hayatımın 23 yıl hop diye geçti 21 gün geçemedi arkadaş. Asker gibi gün sayıyorum en sonunda şafak sayar indireceğim cep telefonuma. Asker yolu gözlemiş kadar oldum gerçekten teşekkürler sevgili Türk instagram popili diyetisyenler cemiyeti!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder