24 Kasım 2015 Salı

Onüçüncü Gün: Pancar Tatlısı

21.11.2015 / Cumartesi –  Şeker Detoksu Gün 13
Yine dışarıda geçen bir Cumartesi gecesi, yine ayık ve kendimde olduğum bir akşam!
Bugünkü yazımda “Alkollü mekân da ayık kalmak” konusuna değineceğim.  Genelde ilaç kullanmıyorsan ya da araba kullanman gerekmiyorsa gece kulübünde pek ayık gezmezsin, yani ben daha önce hiç gezmemiştim ta ki şu son iki haftaya kadar. Bu hafta gayet güzel, zeki ve ayık arkadaşlarımla mekâna girip, gecenin sonunda zombilerle dışarı çıktım. Herkes saatler geçtikçe düz bakmayı bıraktı, beyin kullanımını minimuma indirdi, sonra görmeyi ve en son da beyinlerini kullanmayı bıraktı.  Bu işlemlerin sırasıyla böyle olduğunu hep tahmin ediyordum ama hiç dışarıdan bir gözlemci olarak izlemeye fırsatım olmamıştı. Daha çok bende herkesle birlikte tek tek fonksiyonlarımı sıfırlıyordum.
Ayıkken sarhoş insanlarla bir arada olmak çok zormuş gibi gelse de aksine aşırı eğlenceli bir şey. Bir kere karşındaki normal halinden 10 kat daha salak yani ne desen yiyor, ağzından çok kolay laf alabiliyorsun ve hiç düşünmeden hareket ettiği için süper eğlenceli bir insana dönüşüyor. İçinden ne geliyorsa yapıyor, doğal olarak sende içinden ne geliyorsa yapabiliyorsun, kimse kimseyi yargılamıyor ve en güzeli ay dün çok mu saçmaladım acaba diye uyanmıyorsun çünkü sende her şey kayıtlı kalıyor. OFF bir de herkes gece saatler geçtikçe nasıl çirkinleşiyor nasıl çirkinleşiyor anlatamam. Sıcaktan ve alkolden bütün kızların suratlar mum gibi eriyor, erkeklerin saçlar kafalarına yapışıyor yüzler kızarıyor, tipler birer birer kayıyor.

Ayıkken yaptığım bir başka efsane tespitim “Kızlar Tuvaleti Dedikoduları”! Masadaki insanlarla ilgili gizli dedikodu yapmak istiyorsan bunu yapacağın en doğru yer tuvalettir bu konuda netiz. Ama sarhoşken bağıra çağıra dedikodu yapınca bu iş gizli olmaktan çıkıyor tabi. Artık sarhoşken nasıl bir sesimizi yükseltiyorsak meğer her yerden her şey duyuluyormuş, tabi insanlar yüzde 95 oranında bulanık bir kafayla gezdikleri için duyulan bu dedikoduları kimse algılayamıyor.  
Detoksun ikinci hafta sonunu da Cin Tonik görünümlü Soda Limon ile midemi delmeden geçirdiğime göre, artık son düzlüğe girmiş bulunuyorum. Bir hafta kadar daha dayanırsam, başarıyla ve hiç cıvıtmadan bu saçma macerayı tamamlanmış olacağım.  Arkadaşlarım sanırım hafta sonları içmediğimi asla kabullenmeyecekler ama ben bu gece ayık gezme işini sanırım biraz sevmeye başladım. Bence arada herkes birkaç hafta alkolü bırakmalı.
Aman tanrım neler diyorum!

Sanırım şekersizlik beynimde kalıcı hasarlar bıraktı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder