25 Kasım 2015 Çarşamba

Ondördüncü Gün: Pişmaniye

22.11.2015 / Pazar –  Şeker Detoksu Gün 14
Bugün sabah kahvaltıda çok ince bir dilim beyaz ekmek yemek zorunda kaldım. Kahvaltıya bir arkadaşımın evine gittim, başka eve gidince de “ay canım pardon ya Wasa yok muydu?” diyemiyorsun tabi. Ama bakın cidden çok ince bir dilim, ya böyle bir taraftan bakınca arkasını görüyorsun dilimin bildiğin şeffaf. Onu da canım çektiğinden değil de mecburiyetten yedim, sadece zeytin ve peynir yiyerek kahvaltı etmeye çalışınca mide bir acayip oluyor böyle kımıl kımıl. Mecburen biraz ekmekle bastırmak gerekiyor. Aslında yumurta olsa ona da gerek kalmazdı ama elimizde ne yazık ki yumurtamız da yoktu.

Bu yaptığım minik oyunbozan hareketten dolayı pişman olduğumu söyleyemeyeceğim. Birincisi yediğim 3 gram ekmek daha soluk borumdayken yok oldu, mideye kadar sağ salim ulaşması mümkün değildi. İkincisi bu lanet detoksu yapmak için hiç ama hiç motivasyonum kalmadı. Ya bir kere hala canım tatlı çekiyor hiç öyle o hissin gittiği filan yok. Yani yalan olmasın artık öyle eskisi gibi tatlı yemeden duramıyor değilim, durduk yere canım tatlı aramıyorAma önüme getirip koysalar gayet yerim hiç affetmem. Ek olarak bu süreçte öyle aman aman bir kilo vermediğim gibi verdiğim kiloyu da geri aldım. İlk bir haftada iki buçuk kilo verdim, ikinci haftada bir kilosunu aynen geri aldım. Bende mi bir gariplik var diye bu kiloyu geri alma işini bloğa yazmadan bir süre bekledim, ama bu sabah detoksa benden sonra gaza gelip başlamış bir arkadaşımdan ve annesinden gelen haber üzerine artık yazmaya karar verdim. Evet, onlar da verdikleri kiloların bir kısmını geri almışlar. Bir kilo düşünün ki daha detoksu bırakmadan geri alınıyor! EE NE ANLADIK BİZ BU İŞTEN? Madem kilo verdirdin bari geri aldırma sen ne salak bir beslenme düzenisin? Belki kilo vermek birincil amaç değildi ama verdiğini geri alınca da insan bir sinirleniyor, kendini kandırılmış hissediyor. 
Şu an bu son hareketiyle şeker detoksu benim için 7 ölümcül günahtan birini işledi. Kendisini en başta da pek sevmiyordum, şu hareketten sonra acayip kuruluyorum! Fena çizdim üzerini detoks, rezil detoks, kahpe detoks, şıllık detoks,  kaşar detoks! 
Bugünlük daha fazla yazmıyorum, küstüm…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder